ÁSZF

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

AZ ÁRUHÁZ ADATAI

Az áruház üzemeltetője, a termékek eladója: Ventmax Kft.

Telephely címe: 4025 Debrecen, Piac utca 41. 

Adószám: 13980706-2-09

Cégjegyzékszám: 09-09-028932

Kedvezményezett bankja: Erste Bank
Kedvezményezett számlaszáma11600006-00000000-65642283

A szerződés nyelve: magyar

Tel. :

E-mail: info@kreativhobbylabor.hu

Általános adatok 

A kreativhobbylabor.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: hobby, bizsu alkatrész és dekorációs alapanyagok.

A szállítás várható teljesítése: megrendelésüket a beérkezések sorrendjében, postai kézbesítéssel, utánvéttel teljesítjük. A rendeléseket cégünk 5-6 munkanapon belül tudja teljesíteni.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. Színeltérés esetén a webáruházból választott színekért felelősséget nem vállalunk.

A RENDELÉS MENETE

A kreativhobbylabor.hu webáruházban történő vásárlás nem csak regisztrált tagok számára lehetséges, lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra, mely során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni, mely adatokat a későbbiekben semmilyen célra nem használunk fel.

1. Regisztráció

A Vevő az első vásárlás előtt regisztrálhatja magát a webáruházban. A regisztrációhoz szükséges adatokat teljes körűen ki kell tölteni. Regisztrációt követően a rendszer a megadott elektronikus levélcímre egy visszaigazoló levelet küld. Az ebben található linkre kattintva aktiválható a regisztráció. A regisztrációban szereplő adatok később - bejelentkezés után – módosíthatók. A webáruház kínálatának megtekintése és a vásárlói kosár megtöltése nem kötött regisztrációhoz.

2. Bejelentkezés

A webáruház regisztrált felhasználói vásárlás előtt felhasználói nevük és jelszavuk megadásával jelentkezhetnek be a webáruházba. Ha a felhasználó elfelejtette a jelszavát, a felhasználói név vagy a regisztrációhoz használt elektronikus levélcím megadásával a rendszer automatikusan új jelszót küld erre az elektronikus levélcímre.

3. Vásárlás

1. Válassza ki az áru mennyiségét és tegye a kosarába. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők.

2. A kosárba helyezés után folytathatja a vásárlást vagy a Irány a pénztár-ra kattintva továbbléphet. A termékeket a kosárból törölni a törlöm a kosárból gombra kattintva tudja. A kosárban lévő termékek darabszáma növelhető vagy csökkenthető a mellettük lévő rublikába írva a kívánt mennyiséget és frissitve a kosár ikonra kattintva.

3. Ezután, ha már regisztrált felhasználónk a felhasználó nevével és jelszavával beléphet, ha még nincs regisztrációja, akkor regisztrálhat, vagy regisztrációs folyamat nélkül is folytathatja a rendelés leadását.

4. Ezután válassza ki a szállítási és fizetési módot. Ha személyes átvételt szeretne, akkor válassza ki a listából a személyes átvétel helyszínét.Természetesen ebben az esetben nem számítunk fel szállítási költséget.

5. Írja be a szállítási és számlázási adatokat, és kérjük, adja meg telefonszámát, e-mail címét,  hogy a rendeléssel kapcsolatos információkról tájékoztathassuk, ha szükséges.

Vevő a járulékos költségekkel növelt teljes vételár kifizetésénél az alábbi fizetési módok közül választhat:

a, Utánvétel

Az elfogadott megrendelés vételára a futárszolgálattal történő szállítást követő átvétel időpontjában a kézbesítőnek készpénzben fizetendő.

b, Átutalás

Kedvezményezett neve: Ventmax Kft.

Kedvezményezett bankja: Erste Bank
Kedvezményezett számlaszáma11600006-00000000-65642283

Vevőnek az elfogadott megrendelés vételárát az Eladó által történő teljesítést megelőzően van lehetősége átutalással kifizetni. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít. Eladó 48 órán belül küld egy számlát elektronikus úton, mely alapján utalni lehet a megrendelés végösszegét. Vevő az átutalás közlemény rovatában feltünteti az utalás alapjául szolgáló számla sorszámát. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli. Eladó vállalja, hogy hiányzó vagy hibás megrendelésszám esetén kísérletet tesz a megrendelés azonosítására, de az azonosítás sikertelensége esetén Eladót semmilyen felelősség sem terheli. Amennyiben a megrendelés azonosítása a vételár, vagy annak adott részletét követő 30 napon belül sem jár sikerrel, Eladó köteles az igazoltan felmerült költségeivel (például banki átutalás költsége, postaköltség, stb.) csökkentett összeget arra a bankszámlára visszautalni, amelyről az érkezett.

c, Készpénz

Készpénzzel történő fizetésre az alábbi esetekben van lehetőség:

-          Futárral történő szállítás esetén az átvétel időpontjában a futárnak készpénzben.

-          Személyes átvétel estén Eladó üzletében pénztári befizetéssel.

Eladó fenntartja a jogot bármely fizetési mód átmeneti szüneteltetésére vagy végleges megszüntetésére.

A számla minden esetben az áru, illetve szolgáltatás átadásával, teljesítésével egyidejűleg kerül átadásra Vevő részére.

6. Ezután kattintson a Tovább az ellenőrzéshez gombra. Itt találja a rendelése összegzését és itt tud a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseket tenni. Ha minden adatot rendben talált, a Rendben gomb megnyomásával elfogadja a szállítási és csomagolási költséget, illetve az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben foglaltakat! Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. Hibás rendelés módosítását/törlését e-mail-ben info@kreativhobbylabor.hu címen jelezheti.

Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére.

A megrendelés elfogadását vagy elutasítását Eladó külön elektronikus levélben igazolja vissza Vevő felé. A megrendelés Eladó által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha Eladó a megrendelt terméket vagy szolgáltatást leszállítja Vevő részére.

A megrendelést Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. Szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.

Eladó a vásárlás valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít Vevő részére.Ennek megfelelően Vevő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat.

7. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap e-mailben 48 órán belül. Az e-mailben történő visszaigazolás hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím. A rendelés azonnal beérkezik hozzánk és mi 5 munkanapon belül összegyűjtjük Önnek a rendelt termékeket! Ha valami ideiglenesen nincs raktáron vagy akciós és kifutó termékek esetében elfogyott, mi azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. A csomagjával kapcsolatban kollegáinktól munkanapokon 8-16 óráig kérdezhet a fent megadott elérhetőségek egyikén.

8. Az elkészült csomagot ezután átadjuk a csomagküldő futárszolgálatnak!

9. A webáruházban bemutatott termékek rendelkezésre állása az adott kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ, ezért a Ventmax Kft. nem garantálja valamennyi termék folyamatos elérhetőségét.

SZÁLLÍTÁS

A termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó járulékos költségeket, különösen a fuvardíjat, szállítási költséget Eladó közvetített szolgáltatásként a kosár tartalma végén, a megrendelt tételektől elkülönítve egy összegben jeleníti meg és ennek megfelelően számlázza.

Lehetséges szállítási módok:

1. Futár

A szállítás munkanapokon, munkaidőben történik. A szállítási díj csak a küldemény megadott címre történő kiszállítását tartalmazza, de nem tartalmaz beüzemelési, rakodási, parkolási vagy egyéb költséget.

Szállítási díjak

Előreutalás esetén:

Kedvezményezett neve: Ventmax Kft.

Kedvezményezett bankja: Erste Bank
Kedvezményezett számlaszáma11600006-00000000-65642283

1790 ft

Postai utánvét esetén:

2290 ft

Vevő kötelezettséget vállal a megrendelt termék, illetve szolgáltatás átvételére. Az ennek elmulasztásából eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket (pl. ismételt kiszállítás, munkaidőn kívüli szállítás, visszaszállítás, stb.) Vevő viseli.

Vevő köteles az átvétel időpontjában a küldeményt tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Webáruházunk megrendeléseit a Posta teljesíti. A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon munkaidőben végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Kiszállítást kizárólag Magyarországra vállalunk, egyéb esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk.

2. Személyes átvétel

Eladó üzletében a honlapon megadott nyitva tartási idő szerint.Vevő kötelezettséget vállal a megrendelt termék, illetve szolgáltatás átvételére 5 munkanapon belül. Ezen határidő elmulasztása esetén nem áll módunkban tovább raktározni a megrendelt terméket. A személyes átvétel szállítási díja 0 Ft.

VÉTELÁR

A webáruház által kínált áruk és/vagy szolgáltatások ellenértéke forintban értendők.

A feltüntetett árak kizárólag a webáruházban történő vásárláskor érvényesek, az üzletben lévő árak ettől eltérhetnek.

A vételár mindig a kiválasztott áru vagy szolgáltatás mellett feltüntetett ár. A webáruházban feltüntetett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák.

Eladó fenntartja a webáruházban feltüntetett árak változtatásának jogát azzal, hogy a változtatás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A változtatás a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárát nem befolyásolja, kivéve a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott esetekben.

Eladó a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárára vonatkozóan is fenntartja a változtatás jogát, ha adatbeviteli hiba, illetve bármely tévedés miatt a webáruházban feltüntetett vételár eltér a hivatalos árlistájában foglaltaktól, amely megtekinthető Eladó telephelyén. Ebben az esetben Vevő elállhat a szerződéstől, de kártérítési igényt nem érvényesíthet Eladóval szemben.

A webáruházban feltüntetett árak nem tartalmazzák a járulékos költségeket, különös tekintettel a fuvardíjra, szállítási költségre, postaköltségre, a vételár kiegyenlítésével kapcsolatos díjakra. A járulékos költségek Vevőt terhelik, az elfogadott megrendelés teljes vételára a termékeknek és szolgáltatásoknak a járulékos költségekkel növelt vételára.

A webáruházban megvásárolható szolgáltatásokat Eladó közvetített szolgáltatásként is nyújthatja.

GARANCIA

A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet)megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet. A termék(ek) garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSI SZÁNDÉKTÓL

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. Vásárlónk a szerződéstől az áru átvételét követő 14  munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti, de ez az odaszállítási költségre nem vonatkozik.

Amennyiben vásárlónk élni kíván elállási jogával, a rendelés számának megjelölésével köteles cégünket e-mailen vagy postai úton értesíteni. Postai úton küldött értesítőt ajánlott küldeményként kell feladni, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót csak a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

Cégünk üzletében történő személyes átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek